Çağatay Güç'ten emniyet önünde açıklama: "Baskılardan kurtulacağız"
Seferihisar ve Balçova Belediyelerine yönelik yapılan operasyonların ardından CHP'li Çağatay Güç emniyet önünde açıklamalarda bulundu.
Çağatay Güç yaptığı açıklamada: “Parti bu şekilde yıpratıldıkça halkın bize desteği artıyor. Belediyedeki siyasi baskılar kaldırılmalı. Bu baskı arttıkça halkın desteği artıyor. AKP, bunu ölçebilecek bir partidir. AKP’nin bu ölçümü yapıp CHP’yi rahat bıraksın. Sistem böyle gittikçe ekonomi düzelmiyor, gençlerin kaygısı artıyor, emeklinin sıkıntısı artıyor. Ülke yangın yeri. Üç beş tane bulmuşlar adam, orayı burayı polislerle alalım diyorlar” dedi.
“BELEDİYELER BASKI ALTINA ALINIYOR”
Çağatay Güç belediyelerin baskı altına alındığını belirterek: “Devlet eliyle abluka altına alıyorlar. Yakında iktidara geliyoruz. Tek bir kitle olarak yüzde 40’ı temsil ediyoruz. İlk seçimde iktidar olacağız. Bu yapılanlar unutulur gibi değildir. Halkın gönlünde bir yara olmuştur. Süreç bu şekilde yürütülemez. Siyasi operasyonları bir yandan butlan yönetimiyle, kendini koltuk sevdasıyla buraya getirenler, ne olduğu belli olmayanları partiye gidip kadınları ezenler, bar fedaileriyle hareket edenler var. İlk seçimlerde bunun karşılığını görecekler. Biz buradan sapasağlam çıkacağız, hiçbir arkadaşımızı yarı yolda bırakmayacağız. Aynı dosya içinde olduğu söyleniyor içeriğini bilmiyoruz. Bu süreci asla kabul etmiyoruz” ifadelerini kullandı.