Torbalı Belediyesi yeni yıla kötü giriyor: O başkan buraya gelecek

TAKİP ET

Torbalı Belediyesi'nden yaptıkları iş için parasını alamadığını iddia eden 3 kişi Belediye Kültür Merkezi'nin üstüne çıktı.

Torbalı Belediyesi'ne yaptığı işin bedelini alamadığını iddia eden 3 kişi Belediye Kültür Merkezi'nin üstüne çıktı.Belediye Başkanı Övünç Demir'i çağıran ve ücretlerinin ödenmesinin isteyen kişileri indirmek için çalışmalar sürüyor.B

aşkan gelmezse atlayacağını söyleyen şahıslar, 5 aydır evlerinin kirasını bile ödeyemediklerini söyledi.

Torbalı Belediyesi'ne yaptıkları işin parasını alamadığı iddia edilen 3 kişi Belediye Kültür Merkezi'nin üstüne çıktı. "O başkan buraya gelecek" sloganlarıyla protesto ediyorlar. pic.twitter.com/52YP6A01Oz

— Egeye Bakış (@EgeyeBakis) December 31, 2024