Sendika temsilcileri en az 2 maaşları yatana kadar eylemlerinin süreceğini belirttiler. Dün gece binayı terk etmeyen işçiler sabah saatlerinde eylemlerini sürdürdüler. Belediyeye olan giriş ve çıkışlar kapatıldı. Sokaklarda çöpler topanılmadı.KARŞIYAKA BELEDİYESİ'NDE DE EYLEMEkonomik krizin yanısıra SGK kesintilerinden dolayı belediyelerde yaşanan sıkıntılar sürüyor.Maaşlarını alamadıklarını açıklayan işçler Karşıyaka Belediyesi'nde eyleme geçtiler. İş durdurma eylemi nedeniyle belediye hizmetlerinde aksamalar yaşandı. Genel İş 10 No’lu Şube’den yapılan açıklamada “Uzunsüredir ödenmeyen maaş ve geriye dönük alacaklarımız için sabırla bekledik. Her fırsatta yasayı önümüze süren belediye yönetimi konu maaş ödemesine gelince sessiz kalmaya devam etti. 35 gün belediye binası önünde eylemliklerimizi sürdürdük. Alınterimizin hakkı olan maaşlarımız ve geriye dönük TİS alacaklarımız için ana şantiyede iş durdurduk” denildi.
Gündem
10 Eylül 2025 - 10:10
Buca'da işgal eylemi sürüyor! Karşıyaka'da da işçiler iş bıraktı
Buca Belediyesi'nde 200 bin TL'yi geçen alacakları için işgal eylemi başlatan DİSK Genel-İş sendikası üyesi işçilerin eylemleri ikinci gününde sürüyor.
Gündem
10 Eylül 2025 - 10:10

















