Utku Gümrükçü yaptığı açıklamada bir süre önce partiden istifa eden Başkan Cemil Tugay'a seslenerek: "Yakın zamanda da bir diyalog kurma çabası içinde olmadım. Kendisi de yurt dışında bildiğim kadarıyla, döndüğünde konuşuruz. Fakat pazartesi günü yaptığım basın toplantısında geriye dönmesini ifade ettim, bekliyoruz yuvaya" dedi.İŞTE UTKU GÜMRÜKÇÜ'NÜN AÇIKLAMASI:"Şimdi bizim Cemil Bey'le aramızda bir rekabet ya da husumet yok kişisel olarak. Hatta dönemin son zamanlarında, bu kurultay öncesinde yerelde bir diyalog ve iş birliği çalışmamız da oldu kendisiyle yerel siyasetle ilgili. Yani sevdiğim bir arkadaşımdır, gayretli bir belediye başkanıdır.Bu süreçte yaptığı açıklamada arkadaşlarıyla ve dostlarıyla konuştuğu ortamlarda da hiçbir yerde, yani resmi açıklamasında da benle ilgili bir başlık yok. Yani bana ifade edilmiş, benim duyduğum ya da kamuoyuna kendi ağzından paylaşılmış... Hatta geçen gün bir açıklama yaptı kendisi, onda da böyle bir şey yok. Sanıyorum bu partinin genel durumuyla ilgili bir eleştirisi ya da endişesi var, o anlamda kendisini Cumhuriyet Halk Partisi'nin dışında konumlandırmak istedi.Yani şöyle; ben göreve görevlendirildikten sonra kendisini aradım, ulaşamadım. Bir gün sonra da istifası geldi zaten. Yakın zamanda da bir diyalog kurma çabası içinde olmadım. Kendisi de yurt dışında bildiğim kadarıyla, döndüğünde konuşuruz. Fakat pazartesi günü yaptığım basın toplantısında geriye dönmesini ifade ettim, bekliyoruz yuvaya"
Yerel Yönetimler
24 Haziran 2026 - 09:12
Gümrükçü Başkan Tugay'a seslendi: "Yuvaya bekliyorum"
CHP'de mutlak butlan yönetimi tarafından İzmir İl Başkanlığına atanan Eski Çiğli Belediye Başkanı Utku Gümrükçü TGRT’de katıldığı yayında İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Cemil Tugay'a çağrıda bulundu.
Yerel Yönetimler
24 Haziran 2026 - 09:12













